MEDIA-BIZNES-KULTURA to międzynarodowa konferencja naukowa, która odbywa się co dwa lata i jest organizowana przez Instytut Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Gdańskiego (IMDiKS UG).
Tegoroczna edycja zgromadziła ponad 100 gości z ośrodków naukowych z Polski i zagranicy. Wśród nich nie zabrakło badaczy z Centrum Monitoringu Internetowego Dziennikarstwa Obywatelskiego działającego przy Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWM.
Podczas obrad, w sekcji Media i komunikowanie wystąpiły:
- dr hab. Joanna Szydłowska, prof. UWM - referat pt. Do historii kuchennymi drzwiami. O promocji miejsc, pamięci i genealogii w blogowej herstory Agaty Grzegorczyk-Wosiek (Przepisy ze śpiewnika i Pamiętnik prababki);
- dr hab. Maria Rółkowska - referat pt. Lifestylowe media obywatelskie Warmii i Mazur. Twórcy, tematyka, odbiorcy.