M. Rółkowska, Lifestylowe media obywatelskie Warmii i Mazur. Twórcy, tematyka, odbiorcy, "Media Biznes Kultura" 2023, nr 2 (15), s. 183-194.

  • 2024-02-18, 16:32
M. Rółkowska, Lifestylowe media obywatelskie Warmii i Mazur. Twórcy, tematyka, odbiorcy, "Media Biznes Kultura" 2023, nr 2 (15), s. 183-194.

W drugim numerze półrocznika "Media Biznes Kultura", wydanego w 2023 roku ukazał się artykuł dr hab. Marii Rółkowskiej, prof. UWM pt. Lifestylowe media obywatelskie Warmii i Mazur. Twórcy, tematyka, odbiorcy. Wspomniane czasopismo wydawane jest przez Instytut Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Gdańskiego w partnerstwie z Komisją Etyki Komunikacji Polskiej Akademii Umiejętności.

Więcej o artykule na stronie czasopisma: https://www.ejournals.eu/MBK/2023/2-2023/art/25233/ lub w pliku poniżej.

Załączone pliki do pobrania (1)

Podziel się:


Pozostałe